- Försöka duger !

Igår fick jag lite besök av muppjäveln :) Gjorde verkligen inget, eller vi irreterad varandra som vanligt :P Tjöta lite och sånt, försökte hitta en film men det gick inge bra så han bestämde att vi skulle sova :P Lugnt för mej för jag va rätt seg men vem i helvete kan sova när någon ligger brevid och snarkar som 10 vuxna män !? Sov väl kanske 2 timmar inatt, inte roligt alls må jag säga !
På tal om allt och inget: Försöka duger muppjävel ! Inte denna gången ! ;)

Sov förut när han hade dratt hem, vakna väl vid 3-4 nån gång ? Mor väckte mej för vi skulle äta, så jag åt lite mat sen vandra jag ner och börja förbereda lite inför skoldagen imorgon, lite samhäll och gjorde färdigt svenskainlämingen men självklart när jag skulle skriva ut det så gick det inte för färgen är slut ! Då vart jag liiite förbannad ! Får hoppas att jag kan skriva ut det i skolan imorgon annars så får jag köpa färgpatroner :/
Blir väl bara skola i veckan skulle jag tro eller neeej ! Jag och mor min skulle gymma på onsdag :) Mjaa, måste börja röra på detta äckliga jävla fläsk !

TjockisSmurfen !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0