- Gäsp

Knappt sovit något inatt, riktigt jävla störande må jag säga !
Sjukt jobbigt att va i skolan :/ först Samhäll ekonomi med Samuel, usch ! Sen Samhäll med Anneli, vi kollade på Hur många lingon finns det i världen :P Dock somnade jag lite, men jag hade sett den så det va lugnt :P
Fjantat runt rätt mycket med ;P Övertrött människor is tha shiet ! Fast inte lika roligt som med Sandra :[ Den flickan kunde få mej att skratta jämt ! Jösses xD
När jag kom hem så försökte jag sova lite men det gick inte bra alls :/ Får väl försöka sen, tänker inte göra ett skit idag ! Inte ens åka till Axvall, det är lan där ute iallafall, vafan ska jag göra där då !?
Blir soffan och några öl hemma :) Trevligt så ! Eller bättre än inget alls

Lov nästa vecka då, vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt . Får väl se, blir väl mest slapp skulle jag tro .
Rätt nice det med ! Vila upp sej lite

Fan, har börjat störa mej på min egna dialekt xD Riktigt illa ! En jävla blandning

Smell you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0