- Höhö :]

Hade lite nattbesök av muppen, han ändrade skift för att komma hit :P Va snällt för jag hade MYCKET tråkigt !
Så vi kollade på film, tjafsade, bet och slog varandra som vanligt :P Japp, blåmärken har jag ! Gick och la oss vid 3 inatt och muppen insåg att man inte ser något när man släcker alla lampor, jaa och folk säger att jag är korkad :P Han är så söt så !
Sov kanske 2 timmar inatt, han snarka och knuffa ut mej ur sängen ! Då va han mindre söt kan jag ju säga, va inte så jätte glad när jag låg på golvet !
Gick upp vid 9 och försökte få liv i muppen vid halv10, det tog 10 minuter :P Riktigt grinig människa på morgonen xD jösses, det va jätte kul :D Vi röka och sen drog han hem

Åkte sedan med mor och syster till Skövde, lämnade min syster vid tåget och jag och mor åkte vidare till Elins :)
Köpte skor, jacka och en bh, gick till waynes för jag behövde frukost, det blev ost/skink smörgås, kaffe och kaka :D Älskar deras kaffe, hur jävla underbart gott som det kan bli ! :D
Va hemma vid 12.40 typ, gick och la mej vid 1 och sov till 3 typ, åt lite mat och sen blev det soffan som vanligt :P Kollade på the walking dead och sen blev det promenad med Sebbebastian :]

Nu ska jag fixa lite kvällsmat :)

MUMMA ! :D <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0