- Jävla hosta

Riktigt tråkigt att du gjorde så, kommer inte kunna lita på dej mer oavsett om du bett om ursäkt .
Så jävla onödigt gjort .

Ligger i min soffa och hostar sönder mej :/ Den vill verkligen inte försvinna så får väl bli sjukan i veckan isåfall så jag får lite hostmedicin . Annars kommer mina revben flyga åt helvete
Va i Axvall igår, först hos Jacob och sen vandra folket till skolan :) Hade rätt kul, otroligt nog så va jag hyffsat nykter :P Va riktigt jävla trött så orka verkligen inte anstränga mej igår . Drog hem vid halv2bussen och va hemma vid 2, åt mat, prata lite med mamma och sen sov jag :)
Fick gå upp kl 10 för att fixa ett dopkort till grannen för hennes dotter skulle ha dop idag :) Så fixa det lilla som va kvar nu på morgonen, får se om hon blev nöjd ! Inte pratat med dom .
Annars så har dagen vart seg, legat i soffan mest faktiskt och hostat . Trött som ett as är jag ! Så blir vän sängen om en stund :P Yes, idag är jag en party-pooper .

Vet inte vad som händer imorgon, får väl se . Inget tror jag, plugga lite kanske antar jag .
Btw, blev klar med religionen förut :) Hoppas att läraren godkänner den sen så jag slipper skiten XD

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0