- Jävlar i helvete

Ingen skola idag heller, knappt sovit något heller :( Det blev en sväng till slöjddetaljer för jag va tvungen att fixa lite grejer till skylten och så ska jag göra julkort ;P
Börjat på skylten idag, eller det är bara lite att rita kvar och så måste jag limma :) Suttit med detta i några timmar, riktigt jobbigt att skära ut bokstäver :/ Men tror att jag har lite jag måste ändra faktiskt, blir att skära mer bokstäver imorgon eller ikväll !
Riktigt trött idag, helt otroligt att jag har hållt mej vaken :O första gången jag har ätit ordentligt på 2 dagar med, har inte kunnat få i mej något :/ Brukar inte vara hungrig när jag är sjuk, men nu kändes det lite snurrigt så va tvungen att äta lite iallafall .

3 dagar kvar till lov :D Fyfan va skönt, slippa tänka på att man ska upp tidigt och massa plugg ! Kommer ju troligtvis att plugga lite men har inga "måsten", eller jag ska inte säga något ! Kanske kommer någon jävla uppgift som vi ska göra över lovet, blir inte alls förvånad :P
Vet inte vad jag ska göra på lovet riktigt, får se faktiskt

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0