- Ölsugen

Kaffe imorses som vanligt, plugga lite samtidigt ;P Så jag är där jag ska vara i matten, riktigt skönt att jag hann så långt på så kort tid, dock har jag inte haft nån speciell fritid :/ Pluggat rätt mycket
Imorgon ska Samuel visa mej en ny grej jag börjar på som han inte hann visa idag, men det verkade rätt intressant faktiskt :) Yees, jag är en mattetönt ;]
Annars hade jag bara senska och global idag, glabal var riktigt intressant och lite små "läskigt", vi pratade om human traffiking i världen . En från fritidsledar linjen kom och föreläste och det va jätte bra ! Sen kollade vi på andra delen av filmen, man vill verkligen inte veta vad som händer i verkligheten :/

När jag kom hem så åt jag lite och sen så sov jag en stund :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra ut till Coop för att köpa några fulöl ? Fråga mamma lite snällt kanske

Btw, ska göra en groda till Karolina utav lera :) Hon hade sett bilderna jag la upp igår :P

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0