- PysselSöndag :)

Vart vaken i ungefär en timme, vakna först vid 7 men kollade bara på klockan och vände mej om igen :P
Gjorde inte mycket alls igår, på morgonen blev det att åka och handla lera och lite mat och sånt :P Sen hem, prata med Sandra i ca 1 timme, sova lite, äta lite sen blev det soffan resten av dagen :)
Idag får jag lite pysselbesök :D Mikaela och Sebastian kommer hit för att leka lite med lera, aldrig fel med besök som vill pyssla :) Dock va det flera månader sen jag gjorde saker i lera så jag fick faktiskt sätta mej lite igår och försöka få tillbaka mina "skills" ;P Det blev en nyckelpiga på en sten
Annars vet jag inte vad som händer idag, blir väl en dusch sen skulle jag tro :)

Min nyckelpiga :) Jävligt kass bild för fick ta med mobilen för min kamera är trasig :/


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0