- Smurfa runt !

Just nu sitter jag här i min älskade onepiece och dricker kaffe :) Det är det bästa köpet någonsin ! :D
Får se vad som händer idag, Muppen kanske kommer hit . Trodde han skulle komma igår och så skicka jag sms och fråga men sen så fick inte jag något svar så skicka jag smset: Skit it då dumfan . Då jävlar fick jag svar snabbt ! Han hade inte ens slutat jobba ;P Jobba visst natt, viste ju inte jag XD Men men :P

Gjorde inte allt för mycket igår, va hos herr Psykolog i 40 minuter, 20 minuter prata vi om det vi skulle prata om, 10 minuter tog det för honom att förnya mina tabletter och dom sista 10 minuterna snacka vi bara allmänt :P
Helt värt 100 kr ;P
Sen hem, äta, dricka öl, kolla på Jersey Shore och sen prata lite med grannen . Va inte allt för trevligt att sitta ute på balkongen när min far va så sjukt otrevlig ! Usch, gubbfan .
Sen låg jag i soffan och glodde tv och drack öl bara :) Mysigt så !

Slänger in en bild på mej sen som smurf :) TjockisSmurfen !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0