- Undvikelse

Folk borde sluta oroa sej, det kommer gå bra . Allt fixar sej .

Idag har jag inte gjort nåt speciellt alls, haft en stor diskussion med Jacob . Det va mindre roligt, den höll på ett jävla tag över sms, vilket är bra annars hade jag skällt på honom och sagt saker jag inte borde .
Men sånt händer antar jag, tycker inte om att folk lägger sej i mitt liv men folk gör det för att dom bryr sej om mej och är oroliga .

Igår va jag i Axvall en sväng, va väl helt okej faktiskt . Första va vi hos Jacob och sen vandra vi till Skolan och lekte :P Åkte hem vid halv2 bussen, åt lite, fyllesnacka med mamma och sen sov jag :P Vakna först vid 8 men låg kvar till kl9 :) Varmt och skönt så !
Sov en stund förut med, men jääävel va kallt det va :( Det är så jag saknar sovsällskap, nån varm jävel :)

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0