- Wäääh !

Vart ju skolan idag igen som vanligt, bytte från matteA till global idag så jag slipper 2 timmars håltimme :P Så jag har global 2 gånger i veckan, en gång med klassen och en gång med blandat :)
Började även på matteB idag, hade fastnat på träddiagram men sen kom Samuel och hjälpte mej ! Så gick det svinbra sen :) Inga större problem faktiskt .
Sen efter jag hade kommit hem från skolan så kom "lille" Jacob hem till mej, självklart fjanta vi runt ! Vad annars ? Tryckte upp en galge i hans näsa, mun och öra, "klappa" honom med mina fötter i hans ansikte XD Härligt med svettiga strumpor man har gått i hela dagen i svettiga skor XD
Efter han hade dratt så satt jag och prata lite med grannen och mor min sen fick matteB boken komma fram för jag måste plugga jävel för att försöka komma ikapp dom andra :/ Känns lite stressigt faktiskt ! Ligger ca 10 sidor efter, vilket suger riktigt jävla mycket . Men jag gillar en utmaning ;)

Ska inte göra mycket mer idag tänkte jag, hade tänkt att sova snart faktiskt även fast klockan inte är så mycket . Men jag måste upp tidigt för jag börjar halv9 :/ Förut började jag 10.20 när jag plugga matteA, men det är värt det ;P Ska försöka bli klar så fort som möjligt med matteB för att kunna plugga matteC sen ! WOHO !

Hm ?

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så grym som håller på med matte b. Avundas dig något enormt. Älskar dig min fina vän <3

2011-10-13 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0