- Woho !

Idag blev jag klar med matteA :D Så nästa vecka blir det att börja plugga matteB, får se hur detta går !
Har ju Jacob att leka med ;) Detta kan bli intressant faktiskt ! Så måste fixa boken imorgon så jag får det gjort
Självklart så har jag smstöntat med Jacob hela dagen XD Satt och skratta lite smått på svenskan, sen när jag kom ut för att röka så sa jag bara att han förstörde mej ! Samma på matten XD Helvete !
Annars har det inte hänt så mycket idag, när jag kom hem så vandra jag ner till min säng, hur jävla trött som helst ! Somna nästan på svenskan imorses :/ Sen blev det mat och nu ligger jag här i min soffa :P
Det blir en dusch sen tänkte jag, kan va lite små trevligt !

Sjukt mej ! Har haft denna i huvet hela jävla dagen xD Hörde den första gången igår faktiskt


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0