- Hatar söndagar

Blev en sväng till Axvall idag för att lämna present till lille Jacob :) Han fick då en flaska captain morgan :P Fantasilös är jag ! Men han blev allt glad :)
Sen bar det av tillbaka till Skara för att handla lite, blasam och sånt ;P Inte det roligaste men det behövdes !
Spelade lite The Sims när jag kom hem, sen blev det bara slapp tills det blev mat, sen sov jag en stund .
Kl 19 va det dags för Bingolotto ! Hade faktiskt köpt mej en öl igår med så den slank allt ner när jag satt där och duttade ;P
Nee, vann inget idag heller :/ Otur i kärlek och spel ! Det är fan inte lyckat må jag säga, men jag är rätt fail !
Ska inte göra något speciellt denna afton, ligga i soffan tills jag nästan somnar sen blir det sängen .

I veckan ska jag ringa till sjukan igen om inte smärtan i mina njurar är borta imorgon, tveksamt som det känns just nu :/ Usch
Har lite annat att fixa med, tråkigt värre !

Bingolotto och en flaska iskall budweiser :D


Smell you later


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar dig <3



Och glöm inte ringa sjukhuset om bättre medicin, vill inte att du ska bli så sjuk :(

2011-09-19 @ 07:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0