- Höhö

Va hos läkarn idag, jävla grinig gubbe ! Otrevlig som fan och dumförklarade mej, ursäkta !? Nee, nu blir det inte sjukan på ett tag må jag säga, sånt gillar jag inte ! Va lika otrevlig mot honom som han var mot mej, men det är hans egna fel !

Annars hände inte allt för mycket idag, va en riktigt seg dag :/ Hatar tisdagar, missade ju självklart global för jag skulle till sjukan, jösses va arg jag va ! Men men
Sen när jag kom hem så åt jag lite sen blev det sängen, hur trött som helst ! Sov till kl18 typ och sen gick jag upp för att dricka lite kaffe :P
Jag har ju sett att det är vääääldigt många som spelar wordfeud och då har jag blivit lite intresserad av det så jag ladda ner det förut till mobilen ;P Riktigt kul faktiskt ! Men jag är svin kass på det XD

Imorgon blir det skolan igen, behöver ju inte gå till svenskan imorgon men jag går dit iallafall för jag behöver lite hjälp med inlämningsuppgiften :/ Suger ju
Men har bara 2 lektioner imorgon, svenska och sen matte, ska prata lite med Roffe om naturB . Han får ge mej uppgifter som jag får göra hemma och sen lämna till honom :P Blir nog bra

WIIIE ! :D


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0