- Hosta, hosta och lite mer hosta !

Mår bättre idag, piggare iallafall :) Fast mor min sa att jag inte såg så pigg ut på min ögon men det kan nog bero på att jag har hostat inatt, sömnen blir inte bra då :/
Hostar fortfarande som en idiot ! Om det inte blir bättre snart tänker jag ringa till sjukan och begära hostmedicin ! Gör så ont att hosta, usch :(

Igår kväll gjorde jag inte allt för mycket, kollade på lite serier, spela the sims, prata med Lasse, drack några öl och jaa, satt vid datan helt enkelt :P
Soffan har varit välanvänd denna vecka :) Ett mycket bra köp enligt mej själv ! Ikväll/natt blir den också använd, jag och mor ska komma på CSI-maraton :P Så roligt har vi här på Valhall !
Annars vet jag inte vad som händer idag, blir en lugn dag för att försöka bli helt frisk, rätt trött på att ha feber och hosta som en idiot !

Dessa känslor jag har för dej gör mej helt galen ! Känns inte bra alls

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0