- In i väggen bara !

Om jag fortsätter stressa som jag gör nu kommer jag gå in i väggen och sen hamna på psyket . Stressar för mycket med skolan, vill bli klar med allt och så slutar jag aldrig tänka på det .
Är trött hela tiden, kan inte sova, snurrar runt i huvudet och äter knappt nåt :/
Detta är inte bra alls, mår inte allt för bra nu för tiden .

Skolan va väl som den brukar, seg och långtråkig . Kunde inte göra något på matten för jag hade ingen grafräknare, så jag satt där och spelade wordfued en timme sen vandra jag över till religionen fick lite papper satte mej vid datan och letade fram svar .
Sen vid lunchen satt jag och pratade med Jacob och eh (?) sen bad jag Splinter stjäla en banan åt mej :) Fjanta runt lite med Jacob och bananen, oj det lät väldigt väldigt fel ! Men så va det faktiskt inte ! Inget snusk
Sen blev det engelska, hem, äta, sova, plugga och nu sitter jag här . Som mina vanliga dagar :/

Nee, skiter i detta nu

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0