- Jävla stress ! AH !

Helvete, nyss så börja jag leta efter religonspapper som jag skulle lämnat in i våras (oops) för niklas frågade om jag hade kvar dom för läraren trodde inte på honom att vi hade gjort det tillsammans .
Så när jag inte hitta dom direkt fick jag panik ! Stressade som fan och då började det klia igen, så nu har jag sår på armen precis under tatueringen :/
Hatar detta, vafan ska man göra för att inte det ska börja klia !? Jag är en stressad människa vafan :/

Dagen har väl vart bra förutom huvudvärk hela dagen :/ Men på svenskan på eftermiddagen fick jag nog och tiggde en huvudvärkstablett av Titti, som tur va så hade hon en kvar :) Underbara människa !
Hade ju då Anders på engelskan, elaka Anders som jag kallade honom idag :P Vi va tvunga att prata engelska med varandra och det gillade jag inte ! Skulle berätta om våran favorit maträtt och våran favorit film, men bara i smågrupper så det va väl lugnt så men jag hatar att prata engelska för jag suger på det ! Men det gick väl bra, väldigt kortfattat från min sida :P Kom inte på någon favorit maträtt så sa bara att jag äter det jag får eller så äter jag inte alls och att min favoritfilm va lejonkungen och berätta vääääldigt lite om den XD
Annars gjorde jag inte allt för mycket denna dag, åkte hem sen, åt lite mat, försökte sova lite men det gick inge bra :/ Sen satte jag mej vid datan . Druckit massa kaffe har jag gjort med :)

Fan va härligt det är att sitta i rök"huset" med datanördarna, fattar absolut inte ett skit va dom pratar om . Sitter där som ett jävla fån . Men dom är allt lite charmiga ibland, eller endel av dom iallafall :P
Skulle inte klara mej utan vissa av dom, det är värt att gå till skolan tackvare dom ! Förgyller min dag till max !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0