- Jösses

Idag har jag inte gjort allt för mycket, fixade en födelsedagspresent till Jacob på morgonen sen va det bara slappt . Senare på dagen fick jag besök av Marie :D Mycket trevligt
Gjorde inte allt för mycket då heller, åt mat, spelade lite kinect, glodde på tv (Marie somna) sen satt vi på balkongen och snacka skit mest :P Riktigt gött att få prata med henne igen, kan prata om allt :) Mjaa, vi har ju inte träffats på ett tag så det blev mycket prat ! :D
Efter hon hade dratt så satt jag bara nere vid datan en stund, sen kom grannen :P Nee, inget ovanligt . Suttit däruppe och tjötat massa skit en stund och nu ligger jag som vanligt i min soffa . Otroligt nog så är jag nykter denna lördag, helvetes jävla penicillin skit !
Fast endel tycker det är bra att jag äter det för då dricker jag inte, eh ? Så jävla illa är det faktiskt inte, kanske .
Blir väl sjukan i veckan antar jag, måste kolla dom små njurarna igen ! Annars blir det mer piller, gör mej en tjänst, skjut mej då !

Vet inte hur jag ska göra, vet inte vad jag ska säga, vet inte hur jag ska tänka .
Nee, vet inte hur jag ska göra med dessa jävla känslor jag har för dej .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0