- Meeen då !

Förut när jag kom hem från Coop så såg jag schenkerbilen och blev superglad för då får jag min onepiece :) Men då hade ju självklart Valhalla livs stäng igen ! VAFAN !? Hur gör jag nu då ? :(
Lite ledsen i ögat är jag allt :'(

Har nyss spelat ths sims destination världen :D Rätt kul faktiskt, har ju inte allt för mycket ork till att göra något just nu :/ Fortfarande sjuk :(
Vet inte vad som händer mer idag som vanligt, blir väl en dusch sen känner jag, va ju ett tag sen XD Jag är riktigt nasty :P
Igår va jag i Axvall en sväng endast för att få träffa AK ;D Riktigt kul att träffa honom igen, saknat honom har jag allt gjort ! ;P Va ett jävla tag sen jag träffa honom :/
Nee, nu ska jag kolla på filmen jag börja titta på igår :P

Jag saknar min mupp :/

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0