- Men jaha ?

Jag trivs inte lika bra i skolan som jag gjorde förra terminen, vet inte varför men det är något som inte känns rätt helt enkelt ? Riktigt jobbigt att tvinga sej till skolan varje dag .

Skulle lekt med Marie idag men det blev inte så :( Tänker på dej gullunge ! <3
Blev att leka med Jacob istället, eller vi satt och snacka skit och glodde tv :P Ingen av oss orkade göra så mycket iallafall, lika trötta båda 2 .
Efter han hade åkt så åt jag mat och sen försökte jag sova en stund, gick inge bra . Bingolotto blev sen på kvällen, nopp vann inget idag heller ! VAFAN !?
Har precis duschat, ska väl sitta fraför tv/datan tills mina ögon går i kors !
Börjar 13.10 imorgon, känns inte allt för roligt faktiskt . Vet inte vad jag ska göra tills jag ska till skolan, justde måste kolla buss !

Varför lägger jag ner energi på att försöka få ett svar från dej ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0