- Men kul !

Gjorde ett pisseprov imorses för att se varför jag har ont i mina njurar, då hade dom väl ringt förut och sagt att jag har kraftig urinvägsinfektion :(
Så det va bara att börja äta peniclin direkt, hon sa att jag va tvungen att börja äta det idag och sen i 5 dagar framåt :/ Ingen alkohol för mej i helgen då, inte kul alls !

Har inte gjort allt för mycket idag, skolan bara . Fick papper med uppgifter av Titti på svenskan som ska va inlämnat 5/10 . Inte kul alls :/
Hade matte idag med, nästa vecka blir jag klar med matteA :D Frågade lille Roffe lite försiktigt om jag fick behörighet och mjaa det får nog fan :] Fan va underbart isåfall ! Är ju inte kvar nästa termin liksom .
Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, var på Ugglan med Mathilda en sväng :) Va tvungen att köpa en kalender för min andra är slut :P
Fixat lite med svenskapappret och sen lite med religonspappret :P Så kul har jag haft !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0