- Plugg och stress

Nu när jag börjat skolan igen så har jag börjat få utslag igen :/ Först kliar det som fan sen får jag små prickar på det stället :( Kliar fan sönder mej ibland, störande som fan . Tror det kan bero på att jag stressar mej själv med att bli klar så fort som möjligt med saker :/ Inte bra

Hade bara svenska och matte idag, hatar svenska, jag fattar det inte ! Det kopplar fan inte där upp i hjärnan :/ Usch, jätte jobbigt :( Pinsamt att sitta där och se dum ut .
Matten va väl helt okej, gjorde det jag skulle och snacka lite skit samtidigt . Mor min hämtade mej vid busstation i Skara efter skolan för vi skulle åka till Jysk en sväng, blev nya kuddar och lakan :)
Sen hem för att sova lite, mat, bytte sängkläder, "plugga" lite med svenskapappret vi fick, duscha och nu sitter jag här . Det va min dag typ .
Tog även ut pengar till Jacob, skydlig honom för ölen jag fick för ett jäääävla tag sen :P Bättre sent än aldrig faktiskt !

Skola imorgon också, börjar 10.20 . Matte, religon, engelska och sen svenska . Bara svenskan som är lång, 1,5 timme :P Resten är bara 1timme :) Rätt gött må jag säga !
Dock slutar jag kl16 :/ Hatar att komma hem vid halv5, inte rockigt alls !
Men det blir nog bra, bara att bita ihop !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0