- Plugg, plugg och mer plugg

Idag har jag inte gjort så mycket mer än vart i skolan, hände inte allt för mycket där heller faktiskt . Lämnade in religions pappren, plugga lite matte, lite engelskaskit och drack kaffe . Hade ingen svenska idag för vi har ett inlämningsarbete så vi behöver inte va där om vi inte behöver hjälp .
Mor min va så snäll så hon hämtade mej idag :) Riktigt gött faktiskt, haft sjukt ont idag :( Hatar det men det går väl över snart hoppas jag ?
Imorgon blir det väl skola med, beror väl på hur ont jag har först och främst ! Hälsan går först faktiskt, det har jag fått höra av dom flesta den senaste tiden :P Nee, jag tar inte hand om mej själv så bra som jag borde, äter bara en gång om dagen på vardagarna, lever på kaffe och cigg och bla bla bla :P

I helgen blir det att träffa Marie ! :D HAPPY HAPPY ! Saknar denna flicka något så otroligt mycket ! <3



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0