- Stress, orkar inte

Just nu sitter jag med naturkunskapB uppgifter, ska göra 44st tills imorgon . Har gjort 15 på en timme, det va väääldigt mycket att skriva på varje uppgift :/
Men får skylla mej själv, ville faktiskt läsa det :P Kan se bra ut senare även fast det är riktigt tråkigt nu . Men jag ska allt bli klar idag ! Roffe ska få det imorgon även fast jag kanske inte sover något inatt !
Dock pluggar jag nästan hela tiden, enda gången jag inte pluggar är när jag sover och äter :/ Stressar som en idiot men vet inte riktigt varför ? Jag verkar ju ligga bra till för ingen lärare säger något annat iallafall .
Aja, får väl se när jag går in i väggen och hamnar på psyk för stressen .

Annars har det inte hänt allt för mycket idag, har bara 1½ sida kvar i matteboken men kunde inte göra dom för jag har ingen grafräknare, va på svenskan för jag behövde lite hjälp sen åkte jag hem och sov en stund efter grannen hade gått hem :P
Sen har jag suttit med naturkunskapen sen dess, inte så jävla roligt men det måste göras !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0