- Trött och jävlig

Hade inte hälsa med Anneli idag utan när jag kom in där så satt Kent-Ove där, berättade om sitt liv, väldigt intressant faktiskt . Alla satt helt tysta hela tiden vilket han bad om .
Sen hade inte jag lektion förens 13.10 för jag va inte med på motionen, skiter i om jag får frånvaro faktiskt .
På klassmötet fick jag en fin räkning på 1600, terminsavgift . Suger ju röv lite lagom sådär ! På globalen satt vi och prata om barn, uppfostran och lite sånt . För en gångs skull så pratade jag, blev rätt irreterad med för den delen, men jag höll mej så lugn jag kunde .
Åkte hem, åt mat och sen sov jag en stund . Betalat räkningen och krånglat med CSN har jag gjort denna afton, jävlar va trevligt !

Ska väl sitta här tills jag inte orkar sitta här längre helt enkelt, finns inte mycket annat att göra faktiskt .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0