- Tryggheten

Jag saknar dig så mycket att det gör ont
Har aldrig träffat någon som ger mig den tryggheten som du ger mig
Du ser när jag mår dåligt, får mig att skratta, ser till att jag äter, du bryr dig om mig helt enkelt
Jag bryr mig om dig med, otroligt mycket . Du är en av mina närmaste och har en speciell plats i mitt hjärta
Kommer aldrig träffa någon som dig, du är speciell

Även fast vi inte träffas så ofta längre så kommer känslorna tillbaka varje gång jag ser dig
Alltid glad när jag är med dig, alltid mysigt och gosigt att vara med dig
Du var den första människan jag blev kär i och känslorna finns fortfarande där
Tänker på dig varje dag, längtar tills jag får träffa dig och få ha dig nära



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0