- Wiiie !

Igår blev det en sväng till Axvall för att dricka :D Va rätt trevligt må jag säga, otroligt nog så hade jag en öl kvar när jag kom hem ;P Tog det rätt lugnt .
Va hemma vid 3 på natten typ, mor min hade gjort några mackor till mej så jag gick ner och åt dom sen låg jag i soffan och glodde tv, vaknade vid 7 :P Hade somnat i soffan
Har inte gjort mycket idag alls, tagit det lugnt bara . Legat i soffan mest :P Som vanligt
Mammas moster kom hit idag, ska stanna tills imorgon . Fast nu är hon på nån tjejmiddag .

För någon timme sen så beställde jag en blå one piece ! :D HAPPY HAPPY ! Velat ha en hur länge som helst och nu när jag har pengar så passade jag på att köpa en :)


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0