- Bullbak och kalas

Idag va det min systers födelsedag så min mor bakade rosa bullar, kladdkaketårta och chokladbollar :) Jag va mest i vägen som vanligt ! :D Sen när jag tröttna på det så gick jag ner och spelade tv-spel :) Har inte gjort det på flera månader så det va riktigt roligt fakiskt !
Sen på kvällen kom det massa folk, släkt och grannar, barn sprang runt och Sebastian efter :) Btw, min lille snutt har skaffat sej en liten flickvän ! Varje gång man säger hennes namn så sätter han sej vid koplet och vill gå ut på promenad med henne, så gulligt ! :) Min lille snutt börjar växa upp ;/ Snart hela 6 år
Kalaset gick bra iaf, va rätt lugnt även med små barn, mycket folk och Sebastian :) Nu har alla gått hem så jag sitter i min källare och tar det lugnt, eller jag försöker andas normalt och väntar på att det ska sluta göra ont när jag andas ! Hm, dags att kolla lungorna igen ?! Aja, skitsamma

Imorgon hoppas jag på lite besök av herr J :) Men får väl se, har inte pratat med honom sen i lördags så . Får väl se om han hör av sej imorgon ! Hoppas på det iaf

Skulle lägga ut bilder men det verkar inte vilja funka just nu :/ Så jaa, det får bli ett inlägg utan bilder helt enkelt ! Va inte så mycke att se iaf, en mjölig Sebastian, rosa bullar och chokladbollar ;P

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0