- Byta vanor kanske ?

Igår efter skolan så åkte jag till bästa Louise :D Kollade film och snackade skit, riktigt roligt ! Skrattade som fan, länge sen jag skrattade så mycket :) Det måste göras om ! Hon är så jävla awesome !

Idag blev det 3½ timmes matteC och 15 minuters svenskaB :P Hon skulle iväg på utvecklingssamtal så det blev en mycket kort lektion :P Gjorde inte mej något, gött som fan att komma hem tidigt ! Fick även åka bilen och det va inte helt fel det heller :) Jacob är en snäll pojke han ^^ När jag kom hem blev det lite mat och sen blev det sängen för jag va sjukligt jävla trött :/ Drömde en misshandel dröm, nej det va inte jag som blev misshandlad utan det va jag som misshandlade en person xD Hm, lite nedtryckt ilska tro ? ;)
Vet inte vad som händer i helgen, en sväng till Axvall kanske ? Dricka lite, spela lite, kolla på film kanske :) Tycker om att sitta där och träffa dessa människor som jag även kallar vänner :) Får passa på när dom väl är här i bonneland fortfarande !
Nästa vecka är det hemmavecka för min del och då ska jag och herr Jacob plugga matteC och svenskaB, han ska få en Captain Morgan om han blir klar med matteC innan terminen är slut ;) Hm, får väl se om det funkar ! Men svenskan ska vi allt bli klara med ! Filmanalysgrejen, jag är redan klar men lille Jacob behöver börja med den och jag kan fortsätta med pappret vi fick med massa ord jag aldrig hört xD

Jag har fått tillbaka min underbara magkatarr igen :/ Detta beror troligtvis på stress, depritionen, kaffet och ciggen . Det är då man funderar på om man ska byta lite vanor faktsikt även fast jag älskar mitt kaffe och mina cigg, men det är troligtvis värt att korta ner på det iaf . Fast jag dricker inte lika mycket kaffe längre och jag röker inte lika mycket hemma längre heller, rökningen är värre i skolan :/ Där jag är superstressad .

Hm ? Va tycker folk ?


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0