- En månad kvar imorgon

Imorgon är det en månad kvar tills det är skolavslutning, dagen då man ska säga hejdå till alla vänner och bekanta, dagen då jag kommer bli uttorkad för jag kommer gråta, för det är den dagen då jag blir ensam och inte vet när jag får träffa alla mina nära vänner igen, eller om jag någonsin kommer få göra det .

Dessa 2 dagar i skolan har vart roliga, tråkiga, övertrötta, irreterande, fantasifulla jaa, lite blandande känslor helt enkelt . Har suttit och hjälpt en Jacob som är 23 år trotsen och har vart lite envis och anti mot filmanalysen han ska göra . Men idag gick det rätt bra iaf :) Imorgon blir det att plugga matte och även på torsdag också .
Lite jobbigt med hemmavecka när jag inte ligger efter i något ämne och jag inte har vart intresserad av någon annan aktivitet :/ Men jag har haft rätt kul endå :)
Får se va morgondagen erbjuder !

I helgen blir det nog en sväng till Skövde, blev faktiskt riktigt förvånad när jag fick förfrågan att komma dit en sväng men jaa, blev rätt glad med :)
Sen på måndag är det ju valborg och då ska det drickas ! Ska väl även drickas lite innan det för jag ska få mej ett flak öl :D HAPPY HIPPO FACE ! Fast får se när det blir ;P

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0