- Hm, mycket tankar

När jag har tråkigt och inte kommer på något att göra så börjar jag tänka alldeles för mycket och det brukar aldrig sluta bra ! Det är riktigt irreterande och jag blir bara deprimerad :/

Fick träffa Sabina i söndags :D Helt underbart ! Det blev mycket skratt, prat ännu mer skratt och lite mer prat ;P Hade riktigt roligt iaf :) Varje gång hon är här nere så känner jag en trygghet på något sätt, precis som jag gjorde innan hon flytta upp till Sthlm . Saknar henne otroligt mycket och hopppas att jag får träffa henne innan hon drar iväg till staterna ! <3
Har även haft några samtal i tele med fröken Sandra, vi pratar om allt ifrån seriösa saker till saker man blir generad av bara man tänker på det xD Så jävla awesome ! Ska allt försöka åka upp till henne i sommar om jag har råd :) Behöver en dos av henne irl så att säga ! <3
Annars har det inte hänt mycket denna påsklovsvecka faktiskt, får väl se va som händer mer sen . Imorgon blir det väl lite kalas för min syster och sen på torsdag eller till helgen får jag kanske besök av herr J :) Kan nog bli bra hoppas jag !

Dessa 2 människor får mej att skratta tills jag får kramp i magen och tårarna börjar rinna ! <3


Smell you later

Kommentarer
Postat av: fanny

hälsa på mig också dårå!

2012-04-06 @ 15:53:46
URL: http://fymelvin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0