- Jaa jävlar !

Igår blev det en sväng till Axvall i brist på annat ! Hade faktiskt riktigt roligt :) Satt och glodde film och ölade med Orson och Jacob ^^ Det blev en del skitsnack med och massa skratt ! Va ett tag sen jag va där och när jag väl kom dit funderade jag på varför jag inte åker oftare ? Hm, jag är nog sjuktligt lat :P
Åkte hem vid halv 3 inatt, det är mycket ovanligt att jag är vaken så sent :P Brukar gå och lägga mej vid 10 annars men icke igår ! Så blev det sängen vid 3-halv 4, jaa jävlar ! Vaknade vid halv 9 som vanligt, vandra upp, rökade, klunkade vatten som fan och nu ligger jag i soffan och kollar på tv :)
Vet inte vad som händer idag, får väl se ! Har inget speciellt planerat, kanske fixa lite med prinsesstavlan ? Hm, jaa kanske ! Varför inte liksom, den måste ju bli klar och det är bara några små dekorationer jag behöver göra :) Lite blommor och hjärtan av lera går ju att fixa snabbt !

I veckan hoppas jag på att få träffa Sabina, saknar henne massor ! Måste passa på att träffa henne när hon väl är nere i bonneland faktiskt :)
På torsdag eller i helgen får jag besök av herr J, han blev inte allt för ledsen när jag sa att han slipper kolla på Jersey Shore :P Det får bli att kolla på Skilda världar istället xD HELT NORMALT ! Och jag slipper sova ensam :) Det är bra skit !

Haha ! Uppdaterade min tele igår och nu ser allt helt annorlunda ut ! Irreterande som fan faktiskt ! Helvete xD

Min gosepojke :) <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0