- Mehe :)

Igår kom herr J och hämtade mej för jag hittade inte det andra busskortet :) Har ett kommunkort och ett rabattkort och självklart hittar jag inte rabattkortet när jag väl behöver det ! Men då va han så snäll så han hämtade mej :) Lite söt är han allt ibland !
Gjorde inget speciellt igår kväll, kollade film och pratade lite . Gick och la oss vid 2 ungefär, nu är det ju så att jag brukar gå och lägga mej vid 11 varje dag :P Så jaa, jag va helt död xD Men det är svårt att sova med någon som snarkar och putter ut rumpan så jag nästan trillar ur sängen ! Lite sömn fick jag iaf och sen fick han fixa kaffe till mej på morgonen :D Jag är lat och det är tråkigt att fixa kaffe :P

När jag kom hem så åt jag lite och sen sov jag en stund :P Va rätt trött efter en jobbig natt . Åt nyss lite mat, grillspett, pommes och vitlöksbröd, rätt gott faktiskt .
Händer nog inget speciellt idag mer än att jag ska pyssla ihop en tavla och sen sova :P Blir nog en tidig kväll ! Tror inte att det händer något idag iaf, ingen har sagt nåt och jag har inte frågat .

Vet inte vad jag ska göra på valborg, blir att åka dit mina öl är ;P Eller hämta dom om dom ska göra något annat . Får väl se va som händer :)
Blir ju bara 3 dagar av skola i veckan och det är HELT OKEJ för mej ! Rätt jävla skönt faktiskt :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0