- Meow meow

Igår åkte jag till Jacob en sväng för att ha lite och göra :) Kolla på how I meet your mother, south park och drack öl :) Efter en stund så kom Micke och sen Louise :D
Hade väldigt trevligt faktiskt även fast jag va sjukt trött för jag vakna kl 7 på morgonen och sov inget på dagen :P Fick skjuts hem av Micke, det va snällt :) Det blev lite mat och sen sova !

Vakna vid 8-9 idag, gick upp, drack kaffe och lite sånt . Har inte gjort så mycket idag faktiskt :P Har vart så jävla trött ! Kollat tv bara typ, mycket roande söndag !
Fick pizza till mat idag :) Dock va det inte så gott som jag hoppades på :/ Men aja, lite gott va det iaf och sen gick jag och la mej en stund, somna som en stock höhö
Nu ligger jag i soffan och lär ligga här tills jag ska vandra till sängen ;P Fortfarande sjukt trött så det blir en lugn kväll, ska väl förbereda lite inför morgon dagen, kolla så jag får med mej allt och så för jag är bäst på att glömma saker ! Helvete xD

Har bestämt mej att jag ska sluta äta godis, skräpmat och sånt, inge mer cola eller nåt sånt . Ska fortsätta dricka kaffe men i mindre mängder och bara öl på helgen . Även fast vissa saker kommer bli svårt så måste jag göra detta, finns ju en liten chans att magen blir bättre och då är det värt det :) Har klarat av det en gång innan så kan fan klara av det denna gången med ;)
Idag va det sista dagen min mage får i sej sånt !



Smell you later

Kommentarer
Postat av: fanny

u can do it! :D

2012-04-23 @ 12:36:07
URL: http://fymelvin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0