- Mepmep !

Jag klarade av redovisningen utan att få upp frukosten eller att svimma :) Blev godkänd faktiskt och det kändes underbart ! Men nee, jag vill inte redovisa mer iaf :P Hatar det fortfarande sjukt mycket xD

Annars hände det inte mycket idag, åt lite mat när jag kom hem bara och sen har jag degat i soffan :P
Har inget att plugga va jag vet så jag har verkligen inget att göra xD Mitt liv är rätt tråkigt men det funkar iaf, jag gillar ju då min soffa rätt mycket ;)
Skola resten av veckan och kanske blir ett besök i Axvall för att umgås lite med fröken Louise :) kan bli mysigt tror jag allt ! Härlig liten tös det :D

Ska väl försöka hitta på något roligt i helgen tänkte jag för helgen som va nu satt jag bara och plugga och det va inte så jävla roligt ! Fick ju lite besök i fredags och det va uppskattat men jaa, plugga är tråkigt ibland xD
Kanske skulle åka till Axvall och ta några öl ? Skulle va nice

Det va awesome att höra att du va lite stolt över mej, blev väldigt förvånad men glad :)

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Louise

Du SKA komma hit, det har jag bestämt :)

Kraaaaaaaaaam

2012-04-16 @ 23:54:23
URL: http://www.l00lz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0