- Minilov :)

Riktigt skönt att va ledig lite längre :) Kommer tillbaka till skolan på onsdag !
Så igår blev det öl med Jacob, idag åker jag till Skövde och kommer hem imorgon, tror jag iaf, beror väl på :P och sen ska jag väl bara ta det lugnt, dricka öl och må förjävla gött helt enkelt :)

Rätt värdelöst att va i skolan i veckan :P Men jaa, blev klar med ett kapitel i matten och nu har jag bara 1 kapitel kvar att göra sen är jag klar med matteC :) Visst är jag lite duktig ? ;)
Blir väl att börja med matteD nästa termin eller så skiter jag i matten nu när jag har nått mitt mål, hm . Och så har jag bestämt att jag stannar bara en termin till på skolan så vet inte om jag hinner med matteD, motivationen är helt borta också så får väl se . Måste prata med Samuel om företagsekonomi A och se om jag kan klara det på en termin, är rätt osäker faktiskt :/ Får väl se .

Vet inte riktigt vad som händer mer dessa lediga dagar, det är ju valborg på måndag och jag vet inte riktigt vad som händer . Öl ska jag dricka iaf och dom står hos Jacob så det blir väl att åka dit .

Måste köpa kaffe och duscha idag, ska ta med kaffet till Skövde så jag överlever och herr J inte har en besökare som är sjukt grinig för hon inte har fått något kaffe ;P

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0