- Minnesförlust tack !

Har sovit sjukt dåligt dom senaste nätterna för jag tänker alldeles för mycket så en minnesförlust skulle va redigt nice så jag slapp alla tankar om saker som är onödigt att tänka på .
Tänker även på skiten hela dagarna, fattar inte varför när jag vet att jag borde sluta tänka på det :/

En dag kvar till skolan börjar vilket känns pissigt som fan när jag inte kan tänka klart längre så vi får se hur veckan blir . Skulle nog behöva prata lite om detta med vederbörande :/ Så jag får lite klara svar, eller inte ens säkert att jag får några vettiga svar, jaa vilka kap jag hittar !
Nästa lov är väl sommarlovet tror jag, vilket jag inte längtar till alls ! Vill ha mina vänner kvar :/ Jag är redan forever alone så det räcker tycker jag allt . Men om jag har pengar blir det nog att dra härifrån lite i sommar, lite Göteborg, kanske en sväng till Sandra jaa lite sådant för jag klarar fan inte av att va här ensam och övergiven :/ Supa jävel ska jag göra också såklart, oavsett om jag är ensam eller inte xD Bryr mej inte så mycket när det finns alkohol i bilden :)

Det är mycket jag kommer sakna med dessa människor, bara tanken gör mej ledsen nu . Tänk den dagen, 25 maj, på avslutning, hur jävla ledsen och nere jag kommer va :( Jag har träffat och lärt känna dom bästa människorna som finns och sen kommer dom bara försvinna, ingen kommer skrämma mej längre, inga underbara kramar, ingen som får mej att må bra längre . Alla bara försvinner .
Trodde inte att jag skulle få så bra vänner som dessa, jag börja skolan och tänkte mest på att jag skulle va "duktig", göra det jag skulle och fick jag några bekanta vänner så visst, men helvete va jag hade fel ! Även fast jag kanske mår skit så är det alltid någon utav dom som får mej att skratta och le, det är uppskattar jag otroligt mycket . Inte många som kan göra mej glad när jag är nere på 2 sec .
Imorgon blir det att skriva ut bilder och sätta in i ramar och sen åker det upp på väggen, behöver det jag tycker om mest nära och att jag kan se det varje dag när jag vaknar, det gör dagen bättre .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Louise

Kommer bli jobbigt för mig med, men jag tycker vi ska hänga i sommar :)

Kommer bli awesome :)

2012-04-11 @ 21:04:43
URL: http://www.l00lz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0