- Slappna av ? Hm, fattar inte

Nee, jag har sjukt svårt att slappna av och ta det lugnt när det gäller skolarbeten och grejer så det kommer bli hemskt imorgon när jag har redovisning om makten i regeringen . Har skrivit ner lite men jag vet inte om det räcker eller om jag ska skriva mer, eller om jag ska ta med alla punkerna i regeringsformen . Seriöst, jag har vart nervös för detta enda sen jag fick reda på att vi skulle redovisa . Jag vet att det är rätt töntigt att va så nervös för det men jag hatar verkligen att redovisa, tycker det är pinsamt och hatar när folk sitter och tittar på mej hela tiden när jag står framför alla i klassen och pratar om sånt här . Nee, verkligen inte min grej . 
Får väl se hur det går imorgon, måste gå ut snart och ta lite bilder och sånt även fast jag är väldigt otaggad för detta . 

Har träningsvärk i benen och det gör ont när jag andas, känns som det är ett tryck på lungorna när jag andas och det gör svinont :/ vet inte varför men det fixar sej nog . Hatar verkligen mina lungor, inte kul alls detta !
Annars så händer det inte så mycket idag, kommer lite folk sen för att fira min syster så det blir tårta och bullar :) Alltid lika gott ! Bullar iaf, får se om mor failar med tårtan lite mer än va hon har gjort ;P
Duscha har jag gjort så det behöver jag inte tänka på :) Riktigt gött !
Blir väl bara skolan i veckan va jag vet nu iaf, har inget planerat . Tänker inte plugga om jag inte behöver :) Så trött på att sitta och plugga hela tiden, gör det även fast jag inte behöver . Det är därför jag har kommit så långt i matten och redan pluggar matteC . Måste sluta stressa med det och låta det va . Har ju 1½ år kvar vafan !

Ne, dags att klä på sej lite kanske !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0