- Vad ska man skriva här egenligen ?!

Idag har det inte hänt allt för mycket, nästan inget alls faktiskt . Lite bättre humör :) Dock går och vart riktigt spänd från kl 1 för då spelade mina fina änglapojkar lite fotboll :) Men jag har självklart inte Canal+ så jag har fixat en app som säger till när det blir mål ;) Just so fucking awesome ! Men dommaren fuckade upp och vi förlorade 1-2 mot Norrköping :/ Men det är så fina pojker iaf ! <3

Va precis inne i duschen, redigt gött må jag säga ! Nu sitter jag och har allsång med mej själv och dricker öl :D Det är redigt jävla awesome faktiskt, alla borde testa detta :)
Händer inte mer mycket mer idag, ska platta håret och sen sova antar jag, skola imorgon :/ Ohjaa, jag är så otroligt taggad ! Fast ne, får ju träffa folk iaf :P Det är alltid lika trevligt !
I helgen ska jag spela Blur och dricka öl med Jacob har jag bestämmt :) Hoppas att det blir så iaf annars har inte jag något att göra xD

Denna människa vill jag se dansa i speedos :] Lyssna på bandet Fun. han sjunger i lite längre ner !





Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0