- Mycket att tänka på

Jag tänker som vanligt alldeles för mycket på allt och inget men speciellt på hur jag äter och hur jag ser ut . Vill väldigt gärna kunna trivas med mej själv men det gör jag inte nu, köper aldrig nya kläder längre eller något sånt . Förut va det riktigt roligt att gå runt i affärer och leta kläder men nu känns det bara meningslöst för jag inte kan hitta något som sitter bra eller något snyggt .
 
Så jag har bestämmt men för att börja äta mycket mindre potatis och mer sallad till allt igen, byter alltså ut potatis/pasta till sallad istället . Jag tycker om sallad vädligt mycket så det gör inte mej något alls, kommer säkert sakna potatis precis som jag gjorde andra gången men jag mådde mycket bättre när jag åt på det sättet . Gick ner i vikt och kännde mej piggare, astman va bättre och ryggen blev bättre . Hade bättre självförtroende och va mycket gladare, vilket kändes väldigt skönt .
 
Ibland när jag äter så skämms jag efteråt för att jag vet att det inte är bra för mej att äta och det är bara jobbigt, vill kunna njuta av maten utan att skämmas för jag älskar mat även fast jag är sjukt kräsen .
Men jag tror detta kan bli bra faktiskt, har ju gjort det en gång förut och det funkade jättebra så varför inte testa igen ? Vill göra det för att må bättre fysiskt och psykist ännu en gång .
 
Jag gör det endast för min skull och ingen annnan, om folk inte tycker om mej för mitt utseende så är det deras problem och inte mitt . Men jag ska vara nöjd med hur jag ser ut tycker jag faktiskt .
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0