- Äcklad

Joo, jag blir bara mer och mer äcklad av mej själv .
Satt nyss och letade kläder på internet då, men när man ser kläderna på en jättesmal tjej så blir man verkligen inte ens sugen på att kolla va det finns för stolekar för jag vet att det plagget inte kommer se lika bra ut på mej som det gör på den människan för jag har fel kurvor .

Finns en anledning till att jag aldrig åker och shoppar eller beställer kläder längre, vet ju att inget kommer att passa eller se bra ut . Blir bättre med förstora tröjor och fula/slitna mjukisbyxor för min del .

Måste verkligen försöka gå ner i vikt så jag kanske kan få bättre självförtroende någon gång . Enda sen jag började skolan har jag gått upp 10+ kg, det känns så hemskt !
Behöver verkligen få hjälp med detta, vill må bra och va glad och inte skämmas över mej själv .

Det va allt

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0