- Åt helvete

Idag var ju då första skoldagen efter lovet, är rätt seg faktiskt även fast jag inte gjorde något på lektionen . Satt bara att ritade och pratade med folk för det blev ingen debatt idag för vissa va i klara, äsch lugnt för mej !
Sen va det infofika och då fick Orson och Shillan sina små paket vilket va uppskattat :) Alltid kul
Efter det bar det hemåt för mat och sen slapp framför tven resten av dagen, blir väl att försöka sova om en stund kanske .

Skolan resten av veckan och sen en tripp till herr psykolog för att prata om ångest, mat och sömn .
Annars blir det väl en vanlig tråkig skolvecka, plugga och sånt ska jag göra med . Mitt liv är så otroligt intressant, fast ne . Bryr mej inte så mycket om ifall mitt liv är intressant eller inte, jag gör va jag vill så blir det bra .
Finns inget mer att berätta om veckan eller denna dagen .

Tack, det gjorde riktigt ont .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0