- Eh va ?

Just nu sitter jag med samhällsuppgiften och jag har absolut ingen aning om vad jag gör !
Har skrivit om de 4 små ideologierna och nu ska jag skriva om 3 olika partiers idieologier och jag fattar inget av de olika "modeller" jag har fått .
HELVETE !

Ska väl sitta med detta tills jag är klar annars blir det att fixa askar till armbanden och masken så jag kan lämna dessa små saker på måndag om alla är där :)
Jaa, lite snäll är jag faktiskt mot vissa människor :P
Igår kväll gjorde jag inget alls, spelade tv-spel, kolla på tv och lite sånt . Slappa i soffan helt enkelt ! Hade inget annat att göra, rätt segt faktiskt :/
Va allmänt jobbig mot Jacob via sms bara xD Måste ju roa mej med något även fast han inte tyckte att det va så kul hela tiden xD
JUSTE ! Fick en fråga på wordfeud chatten om jag ville ligga xD Hur desperat får man vara om man försöker få ett ligg på wordfeud ?! Fick skratta lite iaf :P

HJÄLP ?! Jag hatar politik . . .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0