- Feber och pyssel

Det är lov och jag ligger i soffan med feber och fanskap :/ Nee, inte så jävla roligt men det vill tydligen inte försvinna efter 1½ vecka ! Helvete då
Har inte gjort något speciellt, pysslat lite med lera och gjort några armband . Gjort armband till Orson, Johanna och Emelie :) Så ska väl sätta mej och göra små askar sen med :P

Imorgon ska jag kanske till Jacob, får se hur jag mår först :/ Efter jag va ute lite idag så har jag vart helt död !
Blev även en sväng till Slöjddetaljer för att köpa mer lera som vanligt, måste ju orka ha någo att göra .
Så får väl se va som händer mer ikväll, inget antar jag . Kolla på tv med min mor och sen blir det nog att försöka sova lite . Vakna inatt och kunde inte andas :/ Det va mindre kul !

Fick en liten beställning av en kompis så ska göra en sånhär fast med en röd larv/mask :)


Sebastian behöver inte dyra leksaker ;) Påsar blir jättebra !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0