- Jösses då

Igår hade jag samtal med Jacob och sen Titti :P Samtalet med Jacob tog längre tid än med Titti :O Min älskade Jacob är alldeles för orolig av sej :/ Men vad skulle jag göra utan honom ? :)
Samtalet med Titti gick bra men mindre bra med Jacob :/ Får nog ta och prata med honom lite mer sen någon dag när vi har tid båda 2, det va lite ont om tid även fast han inte gick på lektion :/ Men som har säger: Jag lyssnar på dej men jag skiter bara i vad du säger ;)

Idag slutade jag vid 11 xD Endast för att Anders inte hade nåt till mej att göra så jag fick gå hem tidigare :) Gick till mässen medans jag väntade på mina föräldrar och höll Jacob lite sällskap när dom skulle fixa skärmen :P Han blev väl inte allt för glad när jag inte skulle komma ikväll men det finns olika anledningar till detta !
Så nu sitter jag och tittar när min mor kastar hästsko på kinect xD Riktigt kul fakiskt :P Är väl inte helt nykter heller just nu men det får väl fixa sej ;P
Händer väl inte mer denna afton, leta lite film snart tänkte jag :P Det vanliga xD

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0