- Kaffe och kaka :)

Japp, just nu sitter jag och äter kakor och dricker kaffe :) Äter kakor endast för att jag är så duktig men det väntar jag med att berätta om ;P
Riktigt jävla gott iaf !

Va i skolan som vanligt idag, dock har jag blivit sjuk igen med ont i halsen och feber :/ Hoppas att det går över snart ! Men har gjort det jag skulle idag iaf :)
Haft 4½ timmes matte och 1½ timmes svenska :P Hade en extra timme matte för jag inte ville sitta och glo en timme, så kunde lika gärna va med på den lektionen så jag fick lite mer gjort i boken ! Fick en uppgift utav Samuel så på båda mattelektionerna igår så satt jag med fraktioner :P Men idag fick jag fortsätta i boken :) Gick rätt bra med koordinatsgeometri och mittpunktsformeln ;P
Satt och lästa på svenskan bara, inte så jätteroligt men det funka väl :P

I helgen blir det att plugga och kanske få lite kaffebesök, hoppas på att jag mår bättre iaf ! Så jävla roligt är det inte att va sjuk hela tiden :/ Måste gå till apoteket och fråga hur jag ska förbättra mitt immunförsvar, funkar inte att ha feber och sån skit hela tiden .
Orkar ju inte göra något efter ett tag, då sitter jag bara där och försvinner bort i mina febriga, konstiga tankar :/ Inte bra alls detta ! Jag brukar vägra att ta massa värktabletter och sånt men imorses va jag tvungen att be Jacob ta med sej några till skolan så jag skulle överleva dagen, han är snäll min lille Jacob :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0