- Lill-Lördag i Axvall :)

Joo igår blev det ett besök i Axvall :) Öl och disneyfilmer är aldrig fel !
Har inte vart där på 2½ vecka ungefär :/ Så blir det när man är trött och deprimerad, då vill man inte vara med massa människor, speciellt inte vissa människor man inte vill ha något med att göra !
Men jag hade jättetrevligt :)
Innan det på dagen så va jag hos Mickis för att dricka lite kaffe, mycket trevligt må jag säga ! :)

Idag har jag pysslat lite bara, har inte orkat så mycket :/ Drömde som fan inatt så har inte sovit så bra . Så det blir att försöka sova snart faktiskt, ingen aning om vad som händer imorgon men det blir nog bra .
Har vart en såndär dag då jag tänker för mycket, på precis allt som händer runt omkring och på sånt jag inte ska tänka på för jag blir helt nere :/ Men men, så blir det ibland tyvärr !

Min lille Sebastian är sjuk ! Jätte förkyld, inte pigg alls :( Så det har vart rätt mycket gos med honom idag
Joo, bilden är ju tagen för ungefär 5 år sen . Kan inte förstå att denna lilla grej är så stor nu ?! Han blir 6 år nu i juni :O Men han är lika underbar och söt nu också :) <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0