- Puttaskit

(Nee, att se en söt pojke sådär på morgonen klagar jag aldrig på !)

Joo, jag mår ta mej fan som en puttaskit ! Huvudvärk, feber, ont i lederna, snorar och det svider i ögonen :(
Jag skyller då på alla lärare som va sjuka förra veckan, dom har smittat mej :/ (Måste ju skylla på någon !)
Titti skicka hem mej för jag sa att jag hade feber och jag såg väl inte allt för pigg ut, jag skickade hem Jacob för han mår lika pissigt som mej ! Så jag sa till honom att åka hem efter jag hade blivit tillsagd ! Och det gjorde han :) Min lille Jacob !

När jag kom hem så åt jag lite och sen så vandra jag ner till min säng för att få några timmars sömn, en timme blev det iaf och sen efter maten försökte jag igen, gick inte lika bra ! Nu har jag tagit sömntabletter och hoppas på några fler timmars sömn faktiskt, är riktigt jävla trött !
Började på Orsons rosa armband förut :P Det va det han ville ha i födelsedagspresent men den får han då lite i efterskott för jag hade inte träffat honom på ett tag så kunde inte få hans mått på handleden . Så ska väl fortsätta med det imorgon och sen måste jag göra en liten ask precis som Lasse fick ;P Han är så söt lille Orson !
Det blir troligtvis ingen skola för mej imorgon för jag har hög feber som många andra har :/ Rätt tråkigt faktiskt men det får nog bli så för att jag ska bli frisk . Hälsan går ju tydligen först säger folk, hmm ?
Nee, nu blir det ta mej fan sängen ! Krypa ner under 2 täcken bland massa kuddar och nallar .

En helt random fråga av en kär vän
Sandra: Vill du ha sex med ... ? ;)
Jag: Jaa varför inte, han är ju snygg :P



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0