- Pyssel och pluggande

Sitter och försöker komma på vilket parti jag skulle "fördjupa" mej i för att kanske säga något på debatten imorgon på samhällen, men icke ! Kommer inte ihåg något alls :/ Så detta kommer ju säkert gå bra ! Jag tror att det va kristdemokraterna men jag är fan inte säker xD
Aja, får väl se om Linus loggar in på facebook så får jag fråga honom sen :P

Har inte gjort så mycket idag, pysslat lite bara och gjort klart det sista skriftliga på samhällen . Gjorde ett litet troll imorses och så gjorde jag en liten ask till Orson och sen en liten presentpåse till Shillan :)
Känner mej faktiskt rätt snäll och duktig som gör sådant för mina små vänner ^^ Men är det uppskattat så gör jag det gärna ! Allt för dessa människor
Har även duschat vilket behövdes som vanligt :P Blir så jävla slapp på loven så jag sitter mest och glor hela tiden :/ Känner inte att jag har gjort så mycket vettiga saker denna veckan, knappt träffat folk heller ! Träffade ju bara Mickis, Jacob, Kim, Orson och André i onsdags annars har det vart dött :/ Hade jag fixat tavlan lite tidagare så kunde jag ju bjudit Mickis på kaffe men som sagt, jag är slapp .

Papperspyssel :)


Min älskade Sebastian är ett litet flaskbarn ! :D <3
Stjäl alltid petflaskor och går runt med :P Så söt !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0