- Sådärjaa !

Japp, då har jag fått behörighet i matteB :) Känns så otroligt jävla skönt ! Trodde aldrig att jag skulle fixa det faktiskt :O Det va krångligt, svårt och frustrerande ! Men jodå :) Nu va det klart
Ska gå och fixa en matteC bok imorgon så jag kan börja med det på torsdag, jaa mycket matte blir det ! Har faktiskt funderat på att lägga till en timme xD Fast jag vet inte, har ju fan håltimme då, rätt skönt att bara kunna sitta där och se dum ut i en timme ensam medans alla andra sitter och gör saker :P
Aja, får väl se . Jag är glad iaf ! :D

Hände inte mycket alls idag, skolan bara . Vart väl lite förbannad men det får jag ta och fixa någon dag, hmm .
Annars va det en lugn dag, fick cykla till bussen imorses för bilen funkar inte . Helvete va jobbigt det va :O Va ett jävla tag sen jag cyklade så det va lite vingigt med xD Kass jag är ! Fick världens panik när jag kom fram för jag viste inte när mitt busskort skulle gå ut och så hade min mor mitt kontokort PANIK ! Springer in på pressbyrån och fick reda på att det gällde hela dagen :) Skönt !
Fick skjuts hem av Jacob :) Eller till busstation för där stod cykeln . Åkte hem, åt lite mat och sen sov jag en stund för jag va helt död . Ingen aning om varför, sov rätt bra inatt men aja .
Igår så beställde jag ny kamera och en liten fotoskrivare :D YAY HAPPY FACE ! Min kamera mår inte så jättebra längre för objektivet är fuckat och lite sånt :/ Men va väl dags för en ny, den va iaf lite mer är 3 år :P Så får väl se när jag får paket :) LÄNGTAR !

Skola resten av veckan, plugga lite med och sen ska jag faktiskt försöka hitta på något i helgen ! Känner mej riktigt tråkig som alltid är hemma :/ Men det är inte lätt när man är sjuk jämt och ständigt, men imorgon blir det en tripp till apoteket för att hämta lite grejer för att fixa mitt immunförsvar och hoppas på att det blir bättre :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0