- Supa ?!

Jaajoo jag är väl rätt sugen på att dra på en fest faktiskt ! Va ett jävla tag sen :P Men ikväll blir det att åka till Axvall för att dricka hos Jacob :) Öl, film och massa skitsnack :D
Det är mycket roligare att snackaskit med killar, vet inte varför men det är bara så :P Finns ju en anledning till att jag hellre umgås med killar !
Behöver aldrig tänka på vad man säger, jag är rätt grov i käften så det funkar fan ! Även fast jag kanske blir lite smått generad ibland och inte riktigt vet vart jag ska ta vägen men det är ju skitsamma xD

Igår gjorde jag väl inget förutom skolan och satt där :P Har ingen direkt motivation kvar att gå i skolan så jag sitter nästan bara av tiden faktiskt, 1 år kvar .
Pluggade lite matte innan maten, vill bli klar så fort som möjligt ! Har bara en mattelektion denna veckan så det blir ju lite fel :/ Får plugga hemma helt enkelt !
Sen på kvällen så blev det jersey shore och film med öl såklart ! Brukar inte hända så mycket mer på mina fredagskvällar :P Har ju feber och ont i halsen så jag är inte alltför pigg heller så jag somnade några gåner i soffan som vanligt :P

Vaknade tidigt idag, har inte gjort något vettigt än hade väl inte tänkt att göra det heller för jag är läskigt slapp av mej nu för tiden ! Har inte så mycket jag behöver göra heller för den delen så vafan ;)
Det är dags att jag börjar göra vafan jag vill igen och skita i allt annat, det va fina tider det !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0